Aşağıda Kalite Yönetim Sistemi kapsamında “AFSÜ.PR.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Yönetimi Prosedürü“ çerçevesinde düzenlenmiş formlar bulunmaktadır. Üniversitemizdeki öğrenciler ile ilgili yürütülen genel nitelikli işlemlere ait formlar “Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı” altında; akademik ve idari personel ile ilgili yürütülen genel nitelikli işlemlere ait formlar “Personel Daire Başkanlığı“ altında hazırlanmış ve numaralandırılmıştır. Dolayısıyla akademik ve idari birimlerde öğrenci ve personeli ilgilendiren genel nitelikli işlemlerde bu formların kullanılması daha sağlıklı olacaktır. Aşağıda yer alan formlar 22/09/2022 tarihi itibariyle yürürlüğe girmiş olup, birimlerimiz 22/09/2022 tarihi itibariyle yeni bir form oluşturma ve uygulamaya koyma sürecini “AFSÜ.PR.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Yönetimi Prosedürü” çerçevesinde gerçekleştirmesi büyük önem taşımaktadır. Benzer şekilde formlarda gerçekleştirilecek revizyonda ilgili prosedür çerçevesinde gerçekleştirilmelidir. Doküman oluşturma sürecinde kullanılacak şablona buradan erişebilirsiniz. |
|
Genel Nitelikli Form
(AFSÜ Kodlu) |
AFSÜ.FR.1. Toplantı Tutanağı Formu
AFSÜ.FR.3 – Genel Doküman Talep Formu AFSÜ.FR.4 – Dilek ve Öneri Formu AFSÜ.FR.5 – Dilek ve Öneri İzleme Formu AFSÜ.FR.6 – Hassas Görev Tespit Formu AFSÜ.FR.7 – Sürekli Görev Yolluğu Talep Formu AFSÜ.FR.8 – Akademik Teşvik Başvuru Beyan Formu AFSÜ.FR.9 – Akademik Teşvik Puanına İtiraz Formu AFSÜ.FR.10 – Araştırmacı Kurum Değişikliği Beyan Formu AFSÜ.FR.11 – Akademik Teşvik Başvurusu Değerlendirme Tablosu Formu AFSÜ.FR.12 – Akademik Teşvik Başvurusu Değerlendirme Formu AFSÜ.FR.13 Yönetim Gözden Geçirme Toplantı Tutanağı Formu AFSÜ.FR.14 – Bireysel Tebliğ Tebellüğ Formu AFSÜ.FR.15 – Toplu Tebliğ Tebellüğ Formu AFSÜ.FR.16. İdari Personel Birim Uyum Eğitimi Formu AFSÜ.FR.17. Akademik Personel Birim Uyum Eğitimi Formu AFSÜ.FR.18. Personel Genel Uyum Eğitimi Formu |
Tıp Fakültesi | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Eczacılık Fakültesi | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Bolvadin Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Şuhut Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız. Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Sağlık Bilimleri Fakültesi | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Personel Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Ortak Dersler Bölüm Başkanlığı | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Kalite Koordinatörlüğü | KK.FR.1 – Ana Doküman Listesi
KK.FR.2 – Kalite Faaliyet Formu KK.FR.3 -Süreç Tanımlama ve Analiz Formu KK.FR.5 – İç Tetkik Soru Listesi KK.FR.6 -İç Tetkik Raporu Formu KK.FR.8 – Düzeltici, Önleyici, İyileştirici Faaliyet Takip Formu KK.FR.9 – İç Tetkikçi Listesi Formu KK.FR.10 – İç Tetkik Planı Formu KK.FR.11 – Doküman Revizyon Takip Listesi Formu KK.FR.12 – Kalıntı-Risk-Tespit-Formu- KK.FR.13 – Paydaş Analizi ve Paydaş Beklenti Formu KK.FR.14 Doküman Hazırlama ve Revizyon Talep Formu KK.FR.15 – Paydaş Görüşme Formu KK.FR.16 – Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi Başvuru Formu |
Kariyer Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Teknoloji Transfer Ofisi | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Uluslararası İlişkiler Uygulama ve Araştırma Merkezi | Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü | Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız. |
Güncelleme Tarihi: 5 Mart 2025