Formlar

Aşağıda Kalite Yönetim Sistemi kapsamında “AFSÜ.PR.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Yönetimi Prosedürü çerçevesinde düzenlenmiş formlar bulunmaktadır. Üniversitemizdeki öğrenciler ile ilgili yürütülen genel nitelikli işlemlere ait formlar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığıaltında; akademik ve idari personel ile ilgili yürütülen genel nitelikli işlemlere ait formlar Personel Daire Başkanlığı altında hazırlanmış ve numaralandırılmıştır. Dolayısıyla akademik ve idari birimlerde öğrenci ve personeli ilgilendiren genel nitelikli işlemlerde bu formların kullanılması daha sağlıklı olacaktır. 

Aşağıda yer alan formlar 22/09/2022 tarihi itibariyle yürürlüğe girmiş olup, birimlerimiz 22/09/2022 tarihi itibariyle yeni bir form oluşturma ve uygulamaya koyma sürecini “AFSÜ.PR.1 Dokümante Edilmiş Bilginin Yönetimi Prosedürüçerçevesinde gerçekleştirmesi büyük önem taşımaktadır. Benzer şekilde formlarda gerçekleştirilecek revizyonda ilgili prosedür çerçevesinde gerçekleştirilmelidir. 

Doküman oluşturma sürecinde kullanılacak şablona buradan erişebilirsiniz.

Genel Nitelikli Form

(AFSÜ Kodlu)

AFSÜ.FR.1. Toplantı Tutanağı Formu

AFSÜ.FR.2 – Genel İstek Formu

AFSÜ.FR.3 – Genel Doküman Talep Formu

AFSÜ.FR.4 – Dilek ve Öneri Formu

AFSÜ.FR.5 – Dilek ve Öneri İzleme Formu

AFSÜ.FR.6 – Hassas Görev Tespit Formu

AFSÜ.FR.7 – Sürekli Görev Yolluğu Talep Formu

AFSÜ.FR.8 – Akademik Teşvik Başvuru Beyan Formu

AFSÜ.FR.9 – Akademik Teşvik Puanına İtiraz Formu

AFSÜ.FR.10 – Araştırmacı Kurum Değişikliği Beyan Formu

AFSÜ.FR.11 – Akademik Teşvik Başvurusu Değerlendirme Tablosu Formu

AFSÜ.FR.12 – Akademik Teşvik Başvurusu Değerlendirme Formu

AFSÜ.FR.13 Yönetim Gözden Geçirme Toplantı Tutanağı Formu

AFSÜ.FR.14 – Bireysel Tebliğ Tebellüğ Formu

AFSÜ.FR.15 – Toplu Tebliğ Tebellüğ Formu

AFSÜ.FR.16. İdari Personel Birim Uyum Eğitimi Formu

AFSÜ.FR.17. Akademik Personel Birim Uyum Eğitimi Formu

AFSÜ.FR.18. Personel Genel Uyum Eğitimi Formu

AFSÜ.FR.19. İdari Yaptırım Karar Defteri Formu

AFSÜ.FR.20. İdari Yaptırım Karar Tutanağı Formu

Tıp Fakültesi Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Eczacılık Fakültesi Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Atatürk Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Bolvadin Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Şuhut Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu  

Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Personel Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Ortak Dersler Bölüm Başkanlığı Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Kalite Koordinatörlüğü KK.FR.1 – Ana Doküman Listesi

KK.FR.2 – Kalite Faaliyet Formu

KK.FR.3 -Süreç Tanımlama ve Analiz Formu

KK.FR.5 – İç Tetkik Soru Listesi

KK.FR.6 -İç Tetkik Raporu Formu

KK.FR.7 – DÖİF Talep Formu

KK.FR.8 – Düzeltici, Önleyici, İyileştirici Faaliyet Takip Formu

KK.FR.9 – İç Tetkikçi Listesi Formu

KK.FR.10 – İç Tetkik Planı Formu

KK.FR.11 – Doküman Revizyon Takip Listesi Formu

KK.FR.12 – Kalıntı-Risk-Tespit-Formu-

KK.FR.13 – Paydaş Analizi ve Paydaş Beklenti Formu

KK.FR.14 Doküman Hazırlama ve Revizyon Talep Formu

KK.FR.15 – Paydaş Görüşme Formu

KK.FR.16 – Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi Başvuru Formu

KK.PL.1-Kalite Faaliyet Planı

Kariyer Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Teknoloji Transfer Ofisi Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Uluslararası İlişkiler Uygulama ve Araştırma Merkezi Öğrenci formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Akademik ve idari personel formlarına ulaşmak için tıklayınız.

Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Birim formlarına ulaşmak için tıklayınız.

 

Güncelleme Tarihi: 5 Mart 2025

Politikalarımız

Temel Değerlerimiz

YÖKAK

Hızlı Erişim

Skip to content