AFSÜ Araştırma ve Geliştirme Komisyonu Çalışma Yönergesi Paydaş Toplantısı Yapıldı

Üniversitemizde kurulacak Araştırma ve Geliştirme Komisyonunun çalışma, görev, yetki ve sorumluluklarını belirlemek amacıyla yürütülen “AFSÜ Araştırma ve Geliştirme Komisyonu Çalışma Yönergesi” hazırlık çalışmaları toplantısı 10 Nisan 2025 tarihinde çevrimiçi olarak yapıldı.

Yükseköğretimde kalite güvencesi çalışmaları kapsamında araştırma ve geliştirme ile ilgili süreçlerin bir üst komisyon tarafından koordine edilmesi ve izlenmesinin önemli olduğunu vurgulayan Kalite Koordinatörü Doç. Dr. Öznur Gürlek Kısacık, “İlgili konularda önemli planlamalar ve değerlendirmeler yaparak araştırma ve geliştirme süreçlerindeki mevcut durumu takip edecek Araştırma ve Geliştirme Komisyonu, AFSÜ’deki kurumsal akreditasyon programı hazırlıklarına da önemli katkılar sağlayacak.” dedi.

Akademik birimlerin araştırma ve geliştirme komisyonlarından temsilciler ile araştırma ve geliştirme süreçleriyle ilişkili idari birimlerin temsilcilerinin katıldığı toplantıda, YÖKAK İzleme Programı değerlendirmesi sonrasında gerçekleştirilen Kalite Güvencesi toplantılarında alınan kararlar doğrultusunda üniversitemizdeki araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin planlanması, koordinasyonun sağlanması ve bu süreçlerin daha nitelikli ve bütüncül yürütülebilmesi amacıyla çalışmalar yürütecek AFSÜ Araştırma ve Geliştirme Komisyonunun, çalışma yönergesi istişare edildi.

“Komisyonun Oluşturulması ve Yapısı”, “Komisyonun Çalışma İlkeleri” ve “Komisyonun Görevleri” başlıklarında çeşitli düzenlemelerin yapıldığı taslak yönerge, görüş ve öneriler doğrultusunda düzenlenerek Senato onayına sunulacak. Yönergenin yayınlanmasıyla oluşturulacak AFSÜ Araştırma ve Geliştirme Komisyonu, üniversitemizdeki araştırma ve geliştirme süreçlerinin yönetimi konusunda çalışmalar gerçekleştirmeye başlayacak.

Güncelleme Tarihi: 15 Nisan 2025

Politikalarımız

Temel Değerlerimiz

YÖKAK

Hızlı Erişim

Skip to content